قیمت سرویس کولر گازی و نحوه محاسبه آن

قیمت سرویس کولر گازی و نحوه محاسبه آن

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

کلیه خدمات و تعرفه های مربوطه در آچارا مطابق با قیمت مصوب و کاملا شفاف و شفاف می باشد. اما ممکن است عواملی وجود داشته باشد که آنها را کاهش یا افزایش دهد. بنابراین بسته به شرایط ممکن است هزینه با تعرفه های اعلام شده کمی متفاوت باشد. آنچه در قیمت سرویس کولر گازی تاثیر می گذارد ممکن است مربوط به مسائل فنی یا نقص قطعات باشد. برای روشن شدن موضوع به چند مورد اشاره می کنیم:

1. قطعات معیوب و تعویض آنها

وقتی تکنسین در حین سرویس کولر گازی با قطعه ای معیوب مواجه شود، تکنسین کارفرما را مطلع می کند. در صورت موافقت کارفرما، قطعه تعویض خواهد شد. در این صورت قیمت تعویض قطعه و هزینه تعویض به تعرفه سرویس کولر گازی اضافه می شود.

2. نوع خدمات ارائه شده

اگر سرویس فقط شامل سرویس کولر باشد بدیهی است تعرفه سرویس دریافت می شود. اما در صورتی که سرویس همراه با تعمیرات و عیب یابی باشد، هزینه خدمات اضافی نیز محاسبه خواهد شد.

3. نوسانات بازار و تغییر قیمت قطعات

قیمت قطعات به دلیل نوسانات بازار در حال تغییر است. این موضوع مهم در تعویض و نصب قطعه جدید باعث تغییر تعرفه می شود. کلیه قطعات نصب شده توسط تکنسین دارای گارانتی بوده و برای آن فاکتور معتبر ارائه می گردد.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی

سرویس به موقع لوازم و تجهیزات خانگی علاوه بر کارکرد بهینه، دوام و عمر مفید آنها را افزایش می دهد. هنگامی که به صورت دوره ای کولر گازی خود را سرویس می کنید، از ایرادات و ایرادات آن مطلع می شوید و قبل از خرابی کامل قطعات، می توانید با تعمیر و یا تعویض زود هنگام از آسیب دیدن سایر قطعات جلوگیری کنید. به این ترتیب از آسیب و هزینه های هنگفت جلوگیری خواهید کرد.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی سرویس کامل هر 2 سال یکبار می باشد. اما این فاصله زمانی بستگی به میزان استفاده از کولر گازی دارد. در صورتی که سیستم گرمایش کولر گازی اسپلیت در فصول سرد سال نیز مورد استفاده قرار می گیرد، بهتر است قبل از راه اندازی سیستم سرمایشی کولر گازی سالانه سرویس آن را انجام دهید. اما خدمات دقیق تری مانند تمیز کردن فیلترهای کولر گازی باید در مدت زمان کوتاه تری و حداقل هر دو ماه یکبار انجام شود. به طور کلی برای راه اندازی کولر گازی بهتر است قبل از شروع فصول گرم سال و در اوایل بهار کولر گازی را سرویس کنید.

سرویس کولر گازی با دستگاه و اسپری مخصوص شستشوی کولر گازی
از آنجایی که پنل بیرونی در فضای باز نصب می شود، دائماً در معرض گرد و غبار و کثیفی است. نفوذ گرد و غبار به پره های داخلی و بخش های کندانسور و پانل بیرونی در مکش و تهویه اختلال ایجاد می کند. به همین دلیل شستشو و سرویس کولر گازی به صورت اصولی ضروری است. سرویس کولر گازی توسط تکنسین های آچار به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. تکنسین های ما برای شستشوی مناسب و بهتر پنل داخلی و خارجی و کندانسور کولر گازی از دستگاه ها و اسپری های مخصوص شستشوی کولر گازی استفاده می کنند. این کار تمام گرد و غبار، باکتری ها، سفیدی، شوره سر و کپک ها را از بین می برد و کاملا ضد عفونی می شود.

استفاده از دستگاه برای شستشوی کولر گازی باید با رعایت نکات ایمنی انجام شود. به همین دلیل مهارت و تجربه تکنسین در انجام این کار بسیار مهم است. مشکلاتی که ممکن است به دلیل عدم صلاحیت تکنسین در سرویس کولر گازی با دستگاه رخ دهد عبارتند از:

  • نقص در پره های رادیاتور پانل خارجی
  • قطعات را بشکند و به کندانسور آسیب برساند
  • امکان سوختن برد کولر گازی
  • بنابراین بهتر است برای سرویس کولر گازی از تکنسین های مجرب کمک بگیرید تا دستگاه کولر گازی شما آسیب نبیند.

آموزش ثبت درخواست خدمات و تعمیر کولر گازی

مراحل ارسال درخواست و انتخاب متخصص برای نصب سرویس کولرگازی در سایت آچار بسیار ساده است. برای جلوگیری از هرگونه اشتباه لطفا تا پایان این قسمت با ما همراه باشید و سپس نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایید.

اول اینکه چه تخصصی می خواهید: ابتدا برای ثبت سفارش در آچارا، تخصص مورد نظر خود را انتخاب می کنید. تخصص کولر گازی را وارد کنید. این گزینه در سیستم سرمایش و گرمایش قرار دارد.
مرحله دوم، انتخاب نوع برند: برند کولر گازی خود را انتخاب کنید. متخصصان آچارا با برندهای مختلف کولرگازی آشنا هستند و در این قسمت می توانید برندهایی مانند سامسونگ، ال جی، توشیبا، پاناسونیک، میتسوبیشی، گری، تراست را انتخاب کنید. اگر برند کولر گازی خود را نمی دانید گزینه I not know را انتخاب کنید.
مرحله سوم انتخاب سرویس درخواستی: در این مرحله پس از انتخاب برند مورد نظر وارد مرحله بعدی می شوید. در این قسمت سرویس مورد نیاز شما ذکر شده است و می توانید یکی از سه گزینه نصب، سرویس دوره ای و تعمیرات کولر گازی را انتخاب کنید. آنها را انتخاب کنید و برای ادامه درخواست آماده شوید.

 

منبع:

https://serviskaran.ir/services/%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/



نویسنده :
بازدید : 319
جمعه 6 خرداد 1401 - 8:48
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: